jag vet hur det känns.

nu vet jag hur det känns att ha någon som snackar bakom ryggen på en.
jag vet hur det känns att bli sårad, att man litar på en person och sedan bli besviken.
förlåt mig mina vänner, er som jag snackat bakom ryggen på förut, jag var dum.
jag skulle aldrig göra något sådant idag, i sånna fall inte medvetet.förlåt.
att veta att det finns en till tjej som tycker om samma kille som en själv, det gör ont.
jag vet känslan att inte våga lita på en person mer, att inte våga öppna sig mer.
jag vet hur det är att inte våga vara för glad,
för att sedan vara rädd för att bli ledsen slutet av dagen.
jag mår bra,men jag har mått bättre.jag är glad, men jag har varit mycket gladare.
jag är kär, men jag har aldrig varit så här Kär.inte vad jag minns,inte vad jag känner till.
jag vill inte tävla, jag ser inte detta som en konkurrens eller vad det än heter.
samira, det är precis vad jag vill vara, jag vill vara samira, med andra ord mig sälv.
det här måste redas ut, för jag vill inte att killen jag håller kär ska stå allt i mellan.
jag bryr mig för mycket, eller nej, inte för mycket..det finns inget som är 'för mycket'
jag bryr mig om honom oerhört och vill varken såra eller skada honom.aldrig någonsin.

detta var då lite av mina tankar, vet inte vad jag annars skulle skiriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0