YOUTH

Youth var ju helt otrolig!! dock var jag där bara en dag (två kvällar).
Men det var helt fantastiskt.Kul.Fick träffa lite nya people,det var chill.
Asså Jesus,Jesus,Jesus, shii vad jag älskar mannen!
Finns det någon som är så underbar som våran frälsare?Skulle inte tro det.
Gud kan vara så cool, så häftig så det inte är sant.
Blir nästan lika chockad varje gång.Ni som hörde Ulf i fredags,haha han var skön.
Första gången jag hörde han tyckte jag det bara var jobbigt,pga att han pratade så snabbt.
Men nu tycker jag han är asbra, för det är han!Jag blir så sur när min familj säger att Livets Ord är en sekt.
HALLÅ!? Vet de överhuvudtaget vad en sekt ÄR!?!?GAH!
It's not a sekt, it's a church som vill samma sak som vi..kan de inte bara fatta det?
Jaja, jag orkar inte bry mig mer, jag lyssnar på Gud.
Här har man försökt göra sin sena bildläxa, orkar inte mer,fortsätter i morgon.
Usch, då är det ju skola..längtar tills jag får veta mitt reultat på SO provet.
Kanske inte ska skriva mer nu, jo en sak, JESUS ÄR BÄST! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0