24/4-08

Tja! Idag är det en solig, skön och varm dag! Fy vad skönt att sommaren är här snart.
Dock skulle man kunna tro att det är det redan. I morse var det 22 grader i solen,
och nu är det ungefär 18 grader i bara skuggan. Så, hur har denna dag sett ut?
Jo, började med Ma-nationella kl 09.00, för min del gick det åt skogen.
Därefter var det chill tills svenska lektionen började.
För att sammanfatta dagen, så har det varit hyffsat bra dag.

Mina huvudvärksproblem är inte borta, utan fick bära med mig smärtan ytterligare en dag.
Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till , jag orkar inte mer! Asså jag bara orkar inte.
Jag orkar inte med skolan, orkar inte bry mig om saker, orkar inte ta hand om mig själv,
jag orkar inte sitta här och tänka på att jag egentligen ska skriva min SO uppsats.
Jag bara orkar inte! Huvudvärken fortsätter, alltid något fel på Samira, ja.
Jag tar mig igenom allt detta, ska ni få se. Jag vet vad behöver,
och det jag behöver är styrka, kärlek, värme, glädje, vänner och Gud.
(Gud jag behöver dig så mycket, kan inte leva utan Dig!)


By the way, fick nyss höra utav Sophia att jag såg fett liten ut idag :O !
Visst blev jag glad men även chockad faktiskt, haha.
Den här dieten hjälper, åh kära nån!  När folk ser skillnad och
säger till mig att det ser fint ut, så blir jag mer motiverad.
Jag ska kämpa! Men jag behöver stöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0