don't have the strength

asså seriöst, jag orkar inte. jag orkar bara inte! känner mig så sliten
och riven åt alla möjliga håll.huvudvärken tar livet ur mig, och jag ska kontrollera min hjärna.
jag blir trött ,sliten,utmattad av att bara vara några få timmar i skolans lokaler. helt sjukt.
jag mår bra, men det verkar som att ingen tror mig (jag önskar att du var här!)
jag skyller inte på någon, jag har inte mått bra. men nu gör jag ju det, tror jag.. eller?

varför ska det alltid bli så här? i början var allt fint, du var den som gav mig glädje.
nu mera känns det bara som att allt rasar ihop, sakta men säkert.
jag vill inte att det ska vara så! jag är så trött på all tjaffs, visst, det ingår i vänskap Och kärlek,
men så här ofta? jag sa till mig själv i morse "vår vänskap är stark" och det är sant.
den är stark nog att hålla ut så mycket som den gör.
men jag vill att våra dagar ska bestå av skratt,kramar, prat, roligheter, glädje med andra ord!
vi kommer väl dit med, någon dag. jag orkar bara inte, jag har inte den styrkan.
 jag behöver kraft!

men jag älskar dig..

btw! valde en ny sådan här design till bloggen och jag Orkar inte fixa mina tidigare texter.

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Jaa, de får du göra snart :)
Är du sjuk? hoppas du blir bättre snart då

2008-04-22 @ 15:16:34
URL: http://emmadowntown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0