hej blogg.

tjaba! tänkte att nu kanske jag kan ta min tid och skriva lite, vet dock inte om vad.
kan börja med att hela den här veckan har varit proppat med plugg för min del.
hade historia prov igår och jag hoppas att det gick i alla fall hyffsat bra.
förutom plugget har jag faktiskt inte gjort så mycket..bara "chillat" framför datorn MED mina läxor.
vad annars om veckan ? ja, Michel stack i torsdags till Mallorca, hoppas han har det bra där borta..
kommer sakna han mycket, även om det Bara är två vekcor.men sen flyttar han ju till skåne i höst :(
och det, mina kära vänner, är inte så kul! vad ska jag då ta mig till? jag liksom, behöver honom så mycket!
hur som haver, han stack dit, sebastian stack till New York igår morse och fortsätter sedan sin resa till Nicaragua.
på onsdag drar resten av hela gängetdit ner, och här blir man ensam kvar.jag kommer sakan dem fett mycket.
fast gabriel och alexander har jag i och för sig kvar, tack och lov! åh jag tycker så mycket om dem.
de är bra vänner, goda personer :) by the way, alex är en stor anledning till varför jag suttit framför läxbockerna.
han är SÅ bra! får mig att gå till rätta när jag börjar vandra åt fel håll, tack broder! du är underbar.
och gabriel, älskade vän, min sån här kille jag kan snacka det mesta med =) en sån gudsman alltså!
jag gillar inte när vi inte kan snacka....förlåt! även om det inte är så seriöst så förlåt :) borde ha ringt åtminstone.

inget mer har hänt under veckan. den här helgen ska jag bara SOFTA! så, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0