tjenixen!

jo men tjenamors bloggis! allt väl? - jodå!
öhum, hrm! vad var det där då, undrar säkert ni? jo det undrar jag med :)
så, i morse vaknade jag klockan fem i elva av att min käre gabriel ringde! kulkul.
nejdå, det var helt okej. så jag åkte inte till kyrkan idag, orkade inte.
jag drömde om att jag stod framför spegeln och posade, haha...
men innan det drömde jag om att sebastian åkte runt på en stor moppe här runt gårdarna
och skulle säga hejdå till alla. det var lite skojj, tycker jag. men hur som helst, vad händer idag då?
mjo, ska klä på mig efter att jag skrivit klart här, och sen åker jag och nanna upp till eurostop.
efter det skall vi plugga, jag ska plugga NO i alla fall, och nanna vet jag inte.

åh! det är skola i morgon! fast måndagar är helt OK, det är tisdagar jag hatar!
JUSTE! i morgon fyller min älskling ida femton år <3 hjälp, hon var tretton när jag träffade henne, höhö.
nu ska jag gå och sätta på mig kläder, och sedan vänta på nanna. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0