måste skriva av mig!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! jag är så , så.... arg? frustrerad? ÅÅH!
Hur kan man stå framför sin kompis och ljuga framför ögonen på en!!!?
Lätt att jag är ledsen.... och för att inte nämna, SÅRAD.
Tjena, haha... jag kommer inte kunna lita på personen i fråga mer.. nejnej!
Förlåta? Hoff, bland det svåraste som finns men.... ett måste. Jag måste gå vidare.
Jag förstår bara inte.. fattar inte! Hur man kan göra något sånt`?
HUR kan man ljuga om en sådan sak? Det är inte normalt! Usch.


Lögner, svek och falskhet dödar mig.


Kommentarer
Postat av: angw

Det är väl inte mig du är arg på ??:S hoppas jag..

<3

2008-08-27 @ 21:46:06
URL: http://ancxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0