tjo

igår var det rena katastrofen, men fick prata ut lite och det hjälpte.
jag är inte arg längre, något besviken dock. jag ska ta tag i allt, men inte nu. jag orkar inte.

ja, den här dagen har varit lite.. upp och ner. först regnade det påväg till skolan,
så jag blev blöt.. gick runt i skolan fuktig- KUL! eller inte. helt ok lektioner däremot.
hm, sebbe såg sur ut idag.. vet ej varför (han var säkert inte ens det men i alla fall),
och så ville han att Jag ska vara med i elevrådet (!?) noway! hatar det  där haha.
dagens ljuspunkt är nog att bertil och per var borta så vi slutade drygt halv elva.
men jag, julia, zanja och felicia käkade så ah.. sen satte jag mig i bibblan med julle (haha)
och gjorde klart lite saker i spanskan. nu är jag hemma, chiiill---!

jaja, hejdå. kanske skriver något mer sen, får se. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0