<3

The miles are getting longer, it seems, the closer I get to you.
I've not always been the best girl and friend for you.
But your love, remains true, and I don't know why.
You always seem to give me another try.
So I'm going home, back to the place where I belong.
And where your love has always been enough for me.
I'm not running from. No, I think you got me all wrong.
I don't regret this life I chose for me.
But these places and these faces are getting old.


Gabriel, jag saknar dig verkligen! Jag saknar dig så mycket :'( mitt hjärta gråter!
Jag hatar det här, att inte kunna vara på riktigt. Jag är inte arg längre..
men vi måste fortfarande prata. När, det vet jag inte själv.. men vi måste.
Texten som jag skrivit där i svart är en låt och när jag sjöng den tänkte jag på dig.
Om sanningen ska fram så tänker jag på dig mest av alla på denna planet just nu!
Saknaden som fyller mitt inre tär mig. Att se dig gör ju ont.. du måste förstå det.
Din plötsliga kram omskakade mig och jag visste inte vad jag skulle göra.
Jag var inte beredd. Jag har så mycket, men ändå inget, att säga dig.
Jag saknar Oss, "Gabriel och Samira ", du var verkligen min bästa vän. Min bror.
Vem är du för mig idag, va`? Jag har ingen aning..
men jag vet att kärlekn för dig finns här inuti mig, långt i mitt hjärta.
Och ja... jag älskar dig också!  :'(  <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0