Angelica <3

Se denna tjusigt vackra tjej <3
 
Angelica! Min bästa vän. Hon är en nära och bra vän till mig. Vi har känt varandra i många år.
Sedan sex års åldern, ungefär. Vi har aldrig riktigt bråkat, men tjafs hit och dit har det varit.
Och oeniga kan vi allt mer vara i dagens läge. Men hon är en fantastisk människa!
Vi har alltid roligt ihop när vi väl umgås, för nu ses vi inte så ofta. Tyvärr.
Men jag tycker väldigt mycket om att umgås med denna kvinna!
Hon har HUMOR! Min humor x) Haha något typiskt med Angelica är att hon ibland
pratar/mummlar och slutar med att hon är så tyst att man inte uppfattar vad hon säger!
Och vi skrattar alltid åt att hon gör så. Det är så kul.
Vi har många och fina minnen under vår tid som vänner, tex;
Sportlovet 04, vi skrattade och åt godis hela den veckan.
Tivolikvällen 06 tror jag att det var, när vi var påväg hem och
jag skämde ut mig en aning. En av våra stockholmsresor,
när jag snackade om vakten, haha! Billy Talent konserten, så himla glada vi var
och jag var glad att just Hon var med mig!
Oj listan är lång men kommer inte på exakt allt just nu. Men vi har roligt!
Angelica är en sådan som förstår mycket, och ger bra råd, speciellt när det gäller kärlek.
Vilket är kul eftersom hon själv aldrig haft något förhållande men hon vet vad som är bra.
Hon har axlar man kan luta sig till och gråta. När vi var små visste inte vi vad smärta var,
förutom när man ramlat och skrapat upp knät. Men nu när vi är äldre så finns det en annan
slags smärta, och den här smärtan går att berätta för henne. Inte alltid, men oftast.
Som när min moster låg döende i Finland så tröstade Angelica mig medan jag satt och grät.
Hon är en underbar individ, hon är hjälpsam och varm hjärtad.
Jag älskar den här tösen, hon är så snäll och rar.. och vacker!!!
Det jag älskar med den här människan är att hon skiner, hon är speciell..och hon sprider glädje!

Som jag sa, jag älskar Angelica och hon är en av mina bästa vänner. PUSS PÅ DIG!

Kommentarer
Postat av: Angelica

aw... tårar, tårar! Jag älskar dig samira! DU är en underbar person! :')<33

2008-12-03 @ 21:01:57
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0