Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag

Igår var jag med Sebastian och vi hemma hos honom.
Vi såg på Askungen och bara chillpillade,det var soft.
Senare kom Alex och Sara D dit för de skulle ha Kristnaskolgruppsmöte,och jag var en liten 'gäst'.
Efteråt började vi leka lite grann med kameran,det var kul för vi använde Sebbes sak som gjorde
så att det såg så roligt ut haha.Här är en bild till exemepl!Fast den var inte så rolig men en bild på oss tre.
Det var min bästa dag under hela denna vecka,kan jag lugnt säga.
En av mina roligaste 'Alla hjärtans dag' dag i alla fall.Jag var så glad när jag kom hem, :)
Jag bara älskar att umgås med människor jag älskar.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0