Sofijah-Försöker

"Försöker att kontrollera min smärta.
Försöker att vara glad,men det känns i mitt hjärta.
Vad ska jag göra när hoppet har tatt slut?
Hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mig ut?"


Han gjorde mig glad och visa mig vad lycka innebär,att ha någon nära,att bli älskad såhär.
Han fick mig börja tro att äkta kärlek kanske fanns,men jag kan inte hitta den,
den måste vara någon annanstans.
Kommer jag någonsin kunna tro på kärleken igen,eller kommer du föralltid bara vara min vän?
Jag undrar hur det var ifall det hade blivit du och jag.
Jag skulle hålla om dig, och aldrig släppa mitt tag.
Behandla dig som pojken du förtjänar att vara.
Jag har en kärlek till dig, som inte är besvarad.
Jag tänker hela tiden på drömmen om oss två,vi åker till ett land där ingen kan se på.
Vi skrattar och leker och har det underbart,där solen lyser hela tiden och himmelen är klar.
Vill du följa med på resan med mig, för då åker vi direkt, vill bara dela den med dig.
Det var som en saga, för bra för att vara sann.
Ville se dig i ögonen och hålla i din hand,känna dina armar, och smeka ditt hår,
kanske svårt att ta åt sig, men jag hoppas att du förstår.
Jag skulle göra allt för dig,för att få dig må bra,för att få se dig att le,
skratta och vara glad.Att ha din kropp emot min, i en underbar kram,
betyder mer än du anar, tänker på dig varje dag.
Just när jag var glad och jag blev kär,så blev allting bara fel och du vet vem du är.
Det är ingens fel att det blev som det blev,speciellt inte ditt, men mitt hjärta bara sved.
Dags att lämna plats åt någon annan som gillar dig,
den andra flickan som betyder mycket mer än mig.
Dags att gå vidare, jag är ju ganska ung,men glöm inte bort att du är bara min kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0