Söndag 27 jan-08. Kärlek för 'broder'

Alex, jag älskar dig för den du är.Ditt stöd hjälper mig så mycket.
Om jag kunde skulle jag låta dig känna mitt innersta,så skulle du förstå min kärlek för dig.
Jag älskar att du bryr dig, din kärlek för människor, för dina vänner, du är grym.
Jag älskar dina kramar, så mysiga ^^ hela Du är en mysig person!
Du gör mig glad och du får mig att skratta, du ger mig ett leende på läpparna.
Jag kan vara mig själv inför dig, jag kan berätta saker för dig i förtroende att du inte sprider det vidare.
Jag finner det lätt att sakna dig, och då saknar jag verkligen hela dig!! Som nu, nu vill jag bara umgås med dig.
Jag blir lite smått sur ibland när folk tror att vi är kära, eller att jag är kär i dig...
Men du är som en bror för mig, min storebror liksom,
och det skulle vara äckligt att vara kär i sin egen broder.
Jag ser dig som en bror, helt naturligt, inte bara en mycket god vän, utan en bror, förstår du ?
Ville i alla fall bara uttrycka lite vad som fanns bland mina tankar och i mitt hjärta.

Alexander Afework, jag älskar dig verkligen så mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0