The rubrik

Så stressad man kan vara. Jag håller på att fixa allt med bion just nu,
tar reda på all info man kan få, typ. Ja, så nu ska jag andas lite också.

Eh vaknade vid halv elva idag av att någonting lät jättemycket.
Jag förstod inte vad det var, men insåg sen att det regnade.
Jag fick inte ihop det hela eftersom det var ganska ljust i rummet, det var ljust ute.
Plus regn. Usch alltså, får det bli mer likt "en svensk sommar".
Nåja, nu har jag i alla fall duschat, men måste dock byta tröja. Så fuktigt ute.

Igår kväll var jag i kyrkan, det var en sådan underbar stämmning. Ungdomarna är taggade!
Efter det åkte folk (de som ville) hem till Sara Kling och hängde. Det var mys.
Porten var låst så Sara och Philip kom ned. Det var så kul att träffa Philip igen. Haha.
Jag belv så glad så att jag bara gick mot honom med öpnna armar. En härlig pöjk.

Sådär ja, det var lite om idag och igår.
Kan väl säga att nu på eftermiddagen ska jag in till
stan med ett gäng och se "Kungfu Panda". Trevligt-trevligt. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0