Tjohej!

Idag har jag umgåts med Angelica, vi var hur slöa som helst typ. Haha.
Gick ut med henne vid två tiden, och vid fyra ungefär stack jag hem för käk.
Senare kom Sebastian hem till mig, skojj. Kul att träffa han igen!
Han visade mig lite låtar och sådant.. dock hade han bråttom hem...tror jag.
Så efter att ha sagt hejdå till honom åkte jag och Angelica ned till märsta centrum,
för att hyra film. Vi ville så gärna se Harry Potter- och den flammande bägaren.
JÄTTEBRA film!! Vår favorit var ju med också ;) mahaha.
Efter filmen gick vi över till hennes mor och bakade scones, vi satt och snackade länge.
Tills nu. Då jag kom hem för min mage började bli dålig...
Nu orkar jag ínte skriva mer. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0