Angelica och jag

God morgon allesammans! Idag är en ny dag, med nya aktiviteter och nya tankar.
Egentligen skulle jag till min gudmor och städa hennes lägenhet (får 200 kr)
och det var meningen att hon skulle lägga nycklarna i brevlådan men inget är där!
Haha ja så jag vet inte riktigt vad som händer när det gäller städningen.
Men vad jag Vet är att, idag - senare typ vid tre kanske- ska jag vara med Angelica!
Träffade henne igår också men idag ska vi umgås igen.
Ikväll ska vi se på film och mysa lite, höhö.


Här har jag slängt upp en bild från spexdagen vi hade i skolan.
Jag älskar dig min vän.

Kommentarer
Postat av: emma

saknar dig med samira! :)

ni är så söta på den bilden ^^ hoppas ni har det bra idag då!

2008-06-26 @ 14:13:28
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0