Tja.

Goddagen. Hemma från Finland nu, sköönt! säger jag bara.
Åkte i torsdags och kom hem igår kväll. Jag är trött, men mer psykiskt.
Har varit en jobbig och tröttsam resa, kan jag påstå.
Inte så kul när en bästa moster ligger medvetslös på sjukhus,
och måste besöka henne fem dagar i sträck. Det var tufft.
Jag kunde sitta där i hennes lägenhet, väntan på att hon skulle komma med
sitt glada skratt men sedan komma på att hon ligger på sjukhus.
Det var hemskt att se henne. Jag grät. Mormor grät. Hennes sambo grät.
Nu har hon sovit i två veckor, får se när hon vaknar igen då...
ÅH! Jag saknar ju henne så mycket. Hennes kramar, hennes skratt.
Hennes goda mat! Inget av det fick jag, för första gången.
Jag har aldrig varit i finland Utan att träffa henne.
Ja, så det var min resa och midsommar. Hoppas att ni i alla fall hade det trevligt.


Idag händer det väl inte så mycket. Kanske skulle över till min gudmor och städa.
Annars blir det väl bara chill. Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt?

2008-06-25 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0