att sakna.

jag saknar att se ditt sätt att gå.

jag saknar att höra dig skratta.

jag saknar ditt otroligt söta leende.

jag saknar dina mysiga,vackra ögon som tittar in i mina.

jag saknar att höra ditt sätt att uttala mitt namn.

jag saknar sättet du drar dina fingrar igenom ditt enorma,oformbara hår.

jag saknar doften som kännertecknar dig.

jag saknar din värme som omger mig.

jag saknar dina bamsekramar.

jag saknar ditt sätt att fråga hur allt står till med mig.

jag saknar ditt sätt att ta hand om mig.

jag saknar att få hålla i dina varma händer.

jag saknar att få höra dina andetag.

jag saknar att höra dig be.

jag saknar att få se när du hugger i dig maten du älskar.

jag saknar ditt sätt att dansa.
jag saknar ditt sätt att få mig att skratta.


jag saknar dig, ja, hela dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0