Hej.

Hej blogg! Vad har man för planer idag då,tro?
Jo jag ska vara med Gabriel och Sebastian, förhoppningsvis, ska bara få ett svar av Seb.
Men inget är säkert.
Vet i sånna fall inte vad vi ska göra men något blir det ju, jag har alltid kul med dem.
Jag ville sola idag men tror ej att det blir så för min del, hmhm..
Just nu lyssnar jag på musik,tänker och väntar på ett sms.Är han seg eller vadå?Nejdå.
Han är bra som han är.Igår var det en otroligt jobbig dag för moi!Fick ångestattack Igen!! Usch.
Men det är något jag får jobba med.Det var i alla fall inte så kul hehe.
Fick andningsproblem, började skaka och så vidare.Sen var jag helt seg,trött och svag den dagen.
På kvällen åkte jag till kyrkan och fortsatte med att vara seg och trött.Seb var snäll som alltid.
(Det är de andra också,dock.) Jag åt inget heller på hela dagen igår, har inte ätit något nu heller.
Mår bara illa när jag ser maten,vilket är synd för jag tycker så mycket om mat,haha.Buuhuää :(
Få se vad som händer nu, kanske borde försöka åtminsone få i mig lite, men bara kanske.


Jag vill även passa på att uttrycka mig lite också om några vänner,dock nämner jag inga namn.

Mina älskade vänner, hur ska ni någonsin förstår hur mycket jag älskar er?
Går det in i er?Går det in till ert inre?Förstår ni kin enorma kärlek?
Ni som alltid,jämt och ständigt står vid min sida, Tack! Jag vet ärligt inte vad jag skulle göra utan er.
Mina närmsta, ni liksom gör min dag genom att bara finnas till och får mig att skratta.Att må bra.
Tyvärr är det ju så att vissa betyder mer än andra, men för det älskar jag alla mina vänner.
Och ni, som betyder mer än några få andra, hjälp! Jag önskar bara att jag kunde visa det på något sätt.
Att verkligen få er att förstå hur mycket ni betyder för Mig, hur mycket jag verkligen Älskar er.
Tack för allt ni gjort för mig, tack för er fantastiska vänskap.Och förlåt mig när jag sårar er.
Det är aldrig med mening, det gör ont i mig när jag vet att ni mår dåligt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0