MÅNDAG.

Tjo. Idag har det varit en, ja en vanlig måndag så att säga.
Började med att gå till doktorn pga mina enorma huvudvärk (Vad är det för fel på mig!?),
det gick väl bra. Ska sen vidare för att röntga huvudet eller nått liknande.
Vanlig skoldag, inget speciellt händer i skolan. Bara lite prov här och där.
Just nu chattar jag med Gabriel och Alexander, trevliga vänner.
I mina tankar just nu springer Edward omkring. Haha, Edward, så söt han är i mina tankar.
För er som läst Om jag kunde drömma och När jag hör din röst, så förstår ni!
Såg precis på trailern, gah vad jag längtar tills filmen kommer!!


Tröttheten tar över mig. Känner mig en gnutta svag.
Huvudvärk dödar mig. Vad ska jag ta mig till? Måste bara vänta.
Ha tålamod, det är vad jag måste ha. Jag känner ett stort behov utav någonting,
men kan inte riktigt sätta ord på vad det är. Konstigt.
Jag mår bra, bortsett från smärtan som finns i min boll.
Mår du, älskade läsare, bra ? Det hoppas jag verkligen, om inte,
så hoppas jag att det snart blir bättre. Du förtjänar att må riktigt Bra.


Vet nu förtiden inte vad jag ska skriva här.
Inga känslor att uttrycka, inga krönikor.. Får försöka komma på något. Puss


Kommentarer
Postat av: Tina

Tänk om du har fått ture-tumör i hjärnan??
Det tror jag inte:) men om det växer en bula ut ur skallen så ska du nog va orolig... Men det tror jag fortfarande inte det gör! DU HAR VÄRLDENS FINASTE KINDER! *blir knäsvag ju*

2008-06-02 @ 21:28:22
URL: http://luppakorva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0