ruppriko

hej! jag vet att jag bloggat dåligt, men jag har inte haft lust, helt ärligt.
jag är totalt tom i bollen... vet inte vad jag ska skriva om riktigt, och att skriva om sin dag
är inte alltid så roligt. men kan säga att jag just nu lyssnar på musik (paramore <3)
och är inne på bilddagboken+facebook...

ikväll blir det att gå ner med två st blåbärspaj till ekillaskolan, för vi "drar kyrkan till folket",
med andra ord så har vi ungdomsmöte där nere idag, samt i morgon kväll! skojj!
kom gärna dit om du har lust, kl 19 börjar det.. i aulan =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heeeej! :) va kul att du oxå har blogg!

2008-11-16 @ 17:28:24
URL: http://www.jennyjm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0