Sara.

Tänkte skriva och försöka uppmuntra min vän Sara.
Sara träffade jag för två år sedan när jag gick i åttan och hon i nian.
Jag kommer ihåg att vi hamnade i samma projektgrupp, vilket var körsång.
Hon såg alltid så glad ut och rätt som det var sa jag "Hej Sara! :)"
och hon visste inte ens vem jag var. Jag blev frälst där i början av åttan och
det var då vi fick kontakt med varandra, på riktigt. Hon blev snabbt min sanna vän,
hon blev en person jag kände att jag kunde anförtro mig åt.
Jag minns klart och tydligt gången hon tog min hand och skrev sitt nr, och sa
"Här, du kan ringa mig, när som helst, två på natten"
och den meningen kommer alltid att finnas i mig. Sara är en ärlig och ödmjuk person,
hon är väldigt lätt att prata med och är väldigt förstående. Hon betyder så mycket för mig,
och hon har alltid varit som en stora syster. Hon är en del av mig.
Jag ser upp till henne, jag tycker hon är så bra på alla möjliga sätt.
(Och ni ska höra hennes röst!) Hon är jätterolig, lite knas ibland, men så skön!
Jag verkligen älskar att se henne skratta, haha. Söt.
Om hon själv verkligen kunde förstå att hon har hjälpt mig, att hon är en underbar människa.
Hon är så otroligt underbart skapad, och så oerhört Vacker! Hennes man kommer vara nöjd!
Sara är den man kan vända sig till när man behöver råd,
för även om hon själv inte varit med om de saker man berättar om,
så är hon så klok och ledd av Gud att hon förstår en verkligen!
Hon har bra öron, öron som är intresserade och som vill lyssna. Hon älskar människor.
Det jag älskar med henne är att hon själv älskar människor på ett sånt härligt sätt.
Jag beundrar henne för vissa saker. Hon är så härlig, wow!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne faktiskt.
Jag älskar Sara, jag älskar henne väldigt mycket...

Här är den fantasiska tjejen jag skrivit om <3

Kommentarer
Postat av: Gabriel

så sant så sant.. =)

2008-11-23 @ 09:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0