tjou!

kom hem från skolan för ett tag sen. hade idrott sista timmen- soft!
så gick direkt hem och duschade av mig. vi körde boxning- åh det var så kul!
för det är nämligen så här, jag tycker om idrottslektionerna här på gymnasiet.
jag var inte så förtjust i det i högstadiet, dels på grund av läraren och dels för klassen.
men här, ojoj, alltså jag gillar verkligen min klass, Och min gympalärare! han är cool.

just nu lyssnar jag på musik, blandad lista, och väntar på att potatisarna ska bli klara.
har ont i musklerna lite grann, vilket är bra. :)

"girls night out" ikväll <3 hihi. bara vi tjejer. det ska la bli chill.. träffas ju inte så mycket.
nu ska jag sätta i örhängerna och NJUTA av Red Jumpsuit Apparatus! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0