Mina dagar, lite kort.

Hejsan! Har inte skrivit så mycket på sistone, vet inte varför helt ärligt.
Men under påsklovet som varit hittils har jag bara umgåts med Niclas och Sarah.
Vi har haft så otroligt roligt!! Några dagar har vi umgåts med Ludde och Fridah också!
Sjukt kul! Annars har jag inte gjort så mycket :) sett på film, det har jag lugnt gjort!

I tisdags åkte vi till stan och sedan till kyrkan. Därefter åkte jag och Nici hem till Niclas.
Vi såg på Harry Potter, under halva filmen åkte Nici hem....
Rasmus, Niclas bror, gick och la sig när filmen var slut men jag och Niclas
satt, rättare sagt, låg och pratade lääääänge. Vänta, måste bara skriva så att
ni tolkar det rätt, vi låg på golvet bara.... hihih. Vi pratade om.. ja mycket!
Så skönt, för nu fick jag blotta mitt hjärta och känslor. Mina rädslor osv.
Jätteskönt! Jag har väntat så länge på att finna åtminstone EN person
som jag kan prata med och berätta saker för...gå in på detaljer.
Niclas som är så underbar, vände sina öron till mig och lyssnade.
(TACK taaack älskade, goa vän!) Det var precis det jag behövde.
Klockan gick och gick... helt plötsligt var den halv fyra på morgonen!
Så då gick jag från Norrbacka hem till mig, låg i sängen vid fem. :)
Vaknade ungefär kvart över tio och vid elva var jag  i gymmet!
Hahah ja.. och sen igår kväll var jag hos min bästa vän Ida och
firade henne för hon fyllde år i tisdags! :) Yey.

Idag ska jag upp till kyrkan för att be för valstahelgen.
På tal om valsta....så kommer det vara Hope on tour.
Vi kommer då vara i valstaskolans matsal.
Det var ett tag sen som Hope arrangerade något men nu är
vi på G igen, haha! Kom dit. Det kommer bli bra.
DU kommer mötas av dans, drama, sång, möten.
Efteråt blir det mingel, gratis tårta och paj, tävlingar osv :)
Gud är god, kom dit och lär känna nya människor!!! Skoj ju!
Fre-lör kl 19.00 i VALSTASKOLANS MATSAL!!!
Ta gärna med vänner, om du inte vill gå ensam :)
Ju fler, detsto bättre och roligare.



Här är en dagens låt, som bara....är asbra!
Du kanske inte tycker om Bullet for my valentine,
men nu råkar det vara så att jag älskar dem. Haha.
Tycker om den här låten också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0