Suck.

Jag får damp! Nej det får jag inte.. men jag är helt lost. Vet inte vart jag ska ta vägen.
Vill bara gråta, gråta och gråta. Jag visar det inte när jag är med vänner,
men det är så mitt hjärta känner. Saker som jag inte borde säga ploppar ut ur mig.
Tankar, ord...bad stuff, vill ut. Medveten om att jag inte ska göra eller säga.
Jag är så himla vilsen, och jag behöver vägledning...BIG TIME!

Jag vet att vissa personer läser just detta och..jag vet att jag borde vända
mig till någon för att prata, men ibland är det lättare att skriva...
Även att jag inte riktigt finner ord på mina känslor för tillfället.
Tycker allt bara suger just nu. Jag är inte värsta deppig, tro inte det.
Jag har mina glada stunder...men just nu, I'm just so messed up.
Suck.

Kommentarer
Postat av: eriksson

Ring om du vill eller behöver ses! <3

2009-04-14 @ 14:12:46
URL: http://nannaeriksson.blogg.se/
Postat av: Mimadeta

Du vet var jag finns:) kram!

2009-04-14 @ 20:45:46
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0