Otroligt duktig!

Alla där ute! Jag måste rekomendera en blogg som är underbar!
www.detvarmindag.blogg.se kolla in hans bilder!! Jag blir ofta tagen
av de foton han faktiskt tar, ibland mer och ibland mindre.
Men nu var det så igen att jag blev helt tagen, på riktigt, av den
bild som han tog. Ni Måste se! Ni förlorar inget på det ;) det tar
bara några få minuter av erat liv haha. Alltså I'm serious!
Killen har talang, han heter Jakob. Han är så oerhört duktig.
Finner inga ord riktigt nu heller..... inte mer än att han är en av
mina favoritfotografer! Jag vill också bli så bra en dag :)


Här är en bild på honom (Hoppas det är ok Jakob? Om du ser detta.)

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack tack tack, fin fina du! :D Detta värmde gott om hjärtat. Tack fina Samira! :)

2009-08-27 @ 23:01:59
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: LF - fotoblogg

Håller med! =) En av mina favorit bloggar.

2009-08-28 @ 16:04:51
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0