The sun is baack

Jisses! Solen är tillbaka här i Stockholm!! Det är så vaaarmt haha.
Vet knappt vad jag ska ha på mig liksom :) Hur som helst, de senaste
dagarna som gått har jag umgåts med min vän Niclas. Jättekul!
I tisdags kväll, vid ungefär halv sju, började vi och några till kolla på
Harry Potter. Vi hade maraton. Vi såg på alla fem filmer och var klara
vid sex/halv sju på onsdag morgon. Kulkul. På eftermiddagen sedan,
vid halv tre, åkte jag och Niclas in till kista och fler skulle komma.
Vi såg då den nya Harry Potter som är SÅ bra! Mycket film de två dagarna.
Igår, torsdag, tog jag 10 bussen från station så att jag var hos Niclas vid
tio över tio. Halv tolv tåg vi tåget in till Stockholm för att gå på museum.
Titinic. Det var spännande och coolt! Vi hade alltås en hel dag inne i stan.
Mysigt och trevligt. När vi kom hem åkte vi direkt till kista och såg på film.
Haha, ja jag vet, mycket film här! Vi var ett gäng, tror vi var ungefär 11 eller
12 pers. Vi såg på Linje123 kapad. Helt okej film, rätt bra...men ingen jag helst
ser igen. Kom hem vid tolv tiden och har nu precis vaknat.

Idag har jag ingen aning om vad som händer, inte mer än att ikväll är det ungdomsmöte!
Dvs att det blir kyrkan :) och umgås med goa vänner! I och för sig måste jag nog åka
till Niclas någongång idag innan kyrkan för att lämna en pump tillbaka.
Hm, ja jag kanske hänger med han idag igen... vem vet. Nu ska jag lyssna på min musik
och snart äta fruksot! FF är det nu i alla fall. Helt ensam hemma, rätt skönt!
Ha det bra allesammans. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0