Glögg- julen.

För en liten stund sedan gjorde mamma glögg till mig.
Det var så gott. Jag tycker verkligen om glögg.
Glögg luktar jul. Det tillhör julen, anser jag :)
Och enligt Björn Gustafsson så får han allt av "Glööggen.."
Haha jag gillar honom :) tyckte det var kul när han spelade
full av glögg under melodifestivalen. Ok, det var inte riktigt
det jag tänkte skriva. Ville bara påpeka det att glögg är GOTT
men även att...jag har ingen julkänsla!! Känns hemskt.
Ser inte fram emot julen, känner mig inte alls peppad och inte
heller inför nyårsfestivalen. Jag försökte få lite julkänsla av
att dricka min glögg men det gick inte så bra. Däremot
fick jag lust att fota, så jag försökte ta lite bilder (inte lyckat!)
men jag bjuder på två bilder ändå. Jag måste öva öva öva!
För en dag vill jag vara Bra på att fotografera.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0