Stockholm.

För det första vill jag bara skriva att, förra inlägget som jag
skrev i natt var verkligen baserad på mina känslor.
Ibland måste jag få skriva av mig, det jag tänker och känner.
I natt var det min moster jag hade i tankarna :)
(Jag hade inte alls tänkt skriva om det, det bara blev så.)

Hur som haver, idag ska jag in till Stockholm med två (?)
vänner. Jag måste hitta nyårskläder! Katastrof! Jag måste
hitta något, annars vet jag inte vad jag gör. Sen ska vi även
hämta upp en vän som kommer från Varberg :) ska bli kul
att träffa honom (Alfredo) igen! Ikväll blir det början på vår
nyårsfestival som vi har i kyrkan. Varje kväll 20.00,
kom om du är intresserad över vad vi i Märsta Pingstkyrkan
håller på med ;)....och tror på! Haha :)

Lite mer om min jul + bilder kommer upp så fort jag orkar
och har tid. Nu ska jag fortsätta lyssna på E.M.Ds julskiva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0