Today is not a good day

Nej just precis! Vi kan säga att jag vaknade upp på fel sida av sängen.
Försov mig också, 45 minuter! Kom till spanska lektionen 08:45 och jag började
08:15- bra där Samira! Men ärligt talat så orkade jag inte bry mig så mycket
i morse. Jag stressde inte, utan tog den tid jag behövde. Duschade och så,
dock åt jag ingen frukost. Fick reda på att jag fick VG på spanska provet.
117/130, dvs 85%= Nöjd flicka.

Hela dagen har varit slö och jag har klagat typ, hela tiden.
Jag har varit/är fortfarande lite, på dåligt humör.
Allt och alla har i stort sätt gått mig på nerverna, inte minst
skoluppgifterna. Mitt inre ropar "JAG ORKAR INTE MER!!!!"
Vad skönt det ska bli med jullov...

I morgon har jag två prov, samhälls- och datorkunskapsprov.
Jag kan inte så mycket men ska göra mitt bästa. Jag har läst
sidorna i samhällsboken samt mina anteckningar......kan däremot
ingenting till datorkunskapen. Varför ska skolan vara så trist?
Jag önskar att skolan var som att ha filmkväll= ROLIGT!
Då skulle dessa tre år på gymnasiet gå fort....!
Nej, nu ska jag inte fortsätta klaga här inte. Ikväll blir det media
i kyrkan, fast vi ska tydligen bara dra kablar till vårt nya mediarum!


Kommentarer
Postat av: camilla Strand

Du vet vad jag ska skriva nu.....Samira, min goa vän; ät frukost och ät sedan regelbundet hela dagen och konditionsträna = du kommer ha ett mycket bättre tålamod med allt och känna dig pigg och glad och nöjd:)

puss, sötnos! C. (din extramamma;P)

ps. glöm inte heller att lägga dig innan 22 på kvällarna och se till att sömnrutinerna varje dag blir bra. ds.

2009-12-09 @ 15:46:35
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0