18 feb

Just nu är jag mer eller mindre vilsen. Känner mig så förvirrad haha.
Och att jag är svag i kroppen gör inget bättre! Nu menar jag fysiskt svag.
Känner mig så hängig och bara...trött. Uscha, inte så kul.
Idag var en kort skoldag, vilket var skönt. Två timmar eng, och två timmar sv.
Sen gick jag hem till Angelica (som jag inte träffat på typ en månad) !
Hon är så söt i sin lugg ^^ roligaste Angelica- I LOVE HER!

Idag tror jag att jag ska umgås med Jossan senare, när hon väl slutat.
Jag orkar inte hitta på något stort, har bara kraften till att sitta och snacka.
Är för trött. Säger ju det, jag måste bli stark- på alla sätt och vis!
Men att prata med Josephine orkar jag typ alltid, för det är så kul :)

(Imorse blev jag så sur och frustrerad att jag höll på gråta.
När jag fick veta att du inte var här, inte kvar i Märsta brast jag nästan.
Är du hemma till helgen? Jag känner att jag behöver dig, din kontakt.
Jag saknar dig så fruktansvärt, närvaron av dig. Du kan stå någon meter ifrån mig,
men DU är inte här... var är du!? Jag måste prata med dig. Har saker att säga till dig.
Jag måste få göra det så fort som möjligt för jag orkar inte mer. Kan inte bära det länge till.
Min vän, älskade, fantastiska vän... jag önskar du vore här och att jag inte kände detta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0