Äntligen fredag!!

Här sitter man igen, som alltid. Efter skolan, efter toaletten, sätter man sig här.
Datorn är väldigt attraktiv, har ni tänkt på det? När man ser en dator vill man dit direkt.
I alla fall om man heter Samira, haha!

Min dag var rätt okej, bättre än igår. Dock har jag huvudvärk IGEN! Suck..
Men men, matematiken gick väl inge vidare men gymnastiken var det bästa.
Fick röra på mig och ha kul.. fick två smällar när vi spelade handboll- KUL!
Först knocka Mass mig med sin axel och ca 15 min senare hoppade Måns och Viktor på mig.
Jag fick en smäll i huvudet och föll ned på golvet... satte mig upp och började skratta!
Haha det gjorde ont men kändes ändå inte så mycket eftersom det var mest roligt.
Något annat som var kul var det att Camilla, en vän från lågstadiet kom och hälsade på.
Så underbart att se människan igen! Det var några år sedan sist...jättevacker.
Efter idrotten gick jag hem med David :) vi pratade om lite saker,
och sedan fick jag berätta mitt vittnesbörd! Så fantastiskt.
Jag älskar att berätta om vad Gud gjort för mig. (Kan han hjälpa mig kan han hjälpa dig!)
Det var kul för David är inte sån som bara stänger öronen, utan han lyssnar.

Här är en bild på honom när vi hade skridskor innan jullovet


Nu ska jag se om det finns något att äta och fortsätta lyssna på Darin!
Han är så talangfull och begåvad med det han gör tycker jag. Så duktig!!
P.S änligen fredag!! Har längtat som bara den haha.
Ha det så bra, puss på er!

Kommentarer
Postat av: David

Såklart jag lyssnar, det är ju fascinerande:)

Men vilken hemsk bild på mig...

2009-02-13 @ 18:57:34
URL: http://obviouschild.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahah desamma desamma! :)<3

2009-02-14 @ 23:13:43
URL: http://camiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0