Min dag.

Hej! Idag ska jag träffa pappa, han saknar mig (och han tror att den saknaden är besvarad!)
Kan ju inte bara säga "Nej jag saknar inte dig, hehe" det funkar ju inte.
Hur som helst, han är här om ca tio min. Jag vet i princip vad som händer.
Kommer uppmuntra mig om att plugga vidare, påminna mig om att äta mycket sallad,
ge mig förslag om att inte umgås med killar (på vilket sätt har han aldrig sagt),
och så mycket annat! Kul att han bryr sig men jag tror jag har förstått vid det här läget vad han vill.

Aja, sen vid tre åker jag och möter min vän Niclas. Jag älskar att umgås med honom,
för att han får mig på gott humör och får mig att skratta så mycket!  TACK NICLAS!
Undra om han själv förstår vilken glädje han ger mig! Och andra såklart!
MmmM! I love that guy! :) hejdå måste ut nu tror jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0