Smärta :'(

AAAAAAAAAAAAAAAJ!!!! Jag har så sjuukt ont så att det inte är sant!!
Jag ska vara helt ärlig här i min blogg- jag har en väldans mensvärk!
Du som är kille, klaga inte, ni slipper smärtan och det fysiska, blodet!
(Kan dock förstå att ni har andra svårigheter) Det gör så ont :'(
Stod och raka benen i smärta, trodde jag skulle tupp av där emellan också.
Stod i duschen, varm vatten vid nedre ryggen var skönt..kom ut...
gick och la mig i sängen.....började nästan gråta! SÅ ont gör det! :(

Okej, idag- åka till arlanda stad för att köpa STORA svarta mjukisbyxor.
Åker med Sarah, sedan vänta på Niclas (tror jag) eftersom han jobbar där på donken.
Vet annars inte riktigt helt vad som händer, ska i alla fall hem vid fyra och äta middag.
Ja jag vet, helt galet! Samira ska få en riktig middag :) Slut på nutrilett!!!
(Resultat= gått ned 3 kg på fem dagar!) Ikväll tror jag det blir film hos Mirella :)

Nej nu måste jag vila, har så fruktansvärt ont...... :( hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0