Uscha

När jag vaknade i morse, främst efter duschen mådde jag pyton!
Trodde jag skulle spy där och då. Jag sprang med handduken runt mig
till sängen och la mig där i fem minuter för att hämta andad. Det var en obehaglig känsla.
Orsaken till att jag gick till skolan var på grund av geografi provet som jag inte ville missa.
Så nu har jag endast varit två timmar i skolan, sjukanmälde mig och nu sitter jag här.


Jag mår inte så jättebra, varken psykiskt eller fysisk för den delen, tydligen.
Att bearbeta med sig själv tar ju på krafterna! Det sa ingen om... nu vet jag det.
Den här processen jag går i genom tar ju tid, och jág behöver tålamod.
Efter min lilla attack jag skrev om i förra inlägget så har jag varit väldigt svag.
Trött är jag också, måste komma upp igen alltså. Men jag vet att jag kommer dit.
Behöver bara min tid, jag är inte så snabb.. ganska långsam faktiskt :)
Jag upprepar ganska ofta med att säga "Jag behöver kraft Gud, ge mig styrka.
Jag kan inget utan dig... jag behöver dig Jesus" Säger det om och om igen.


Att tala om Gud så kom jag på en sak.. jag håller på att läsa i GT (gamla testamentet)
om en man som hette Josua, och jag beundras lite av honom.
Han gjorde allt Gud bad honom göra. Sa Gud, "gå ut och prata med den mannen"
då gjorde Josua det. Han tvekade inte, han lyssnade och gjorde det Gud ville.
Jag kom då att tänka på "Wow det där vill jag också!" Att bara lyssna till Gud.
Jag finner Bibeln väldigt otrolig. Den är cool och har mycket goda råd!



Just nu lysnar jag på en låt som heter Crashed med Daughtry.
Skit bra! Älskar han röst, så otrolig!! Dock är denna akustiskt men ändå super.

Kommentarer
Postat av: eriksson

Jag finns alltid här för dig, ALLTID : )

2009-02-16 @ 11:28:25
URL: http://nannaeriksson.blogg.se/
Postat av: gabuusch

de kanske ska göra en dans till den här låten i kyrkan ;)

2009-02-18 @ 12:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0