Nytt år.

GOTT NYTT ÅR! (lite sent, jag vet haha) Hoppas allt är bra med er därute :)
Själv har jag precis vaknat...ska alldeles strax ringa Niclas och väcka honom.
Jag vet att jag ej har skrivit på ett tag men det är för att jag varit i kyrkan på nyårsfestival!
Det var bättre än vad jag förväntat mig, för jag var lite nere och osäker..
annars litar jag på kyrkan. Fick lära känna en härlig kille vid namn Victor,
som jag nu saknar galet!! Samt en annan ung man som heter Jonathan- helt fantastisk!
Kan förstå varför Sebbe tycker om honom.
Så det är lite ledsamt att de inte är kvar här nu... buuuääh :/ men men..
vi ses kanske snart igen! :)

Under festivalen var jag kameratjej, det var kul.
Till en början trodde jag att min skönhet var sönder..men det var bara batteriet.
 Men nu är mitt objektiv heelt knas :( Sista kvällen fick jag filmna också,
som eventuellt visas på kanal 10- wiiihooou! Det var helt underbart att stå där och
lyssna på Sebbe som sa när jag var live och vem jag skulle filma!
Jag bangar inte på att göra det igen kan jag säga nu direkt! Haha.

Nej nu ska jag in på facebook, ser att jag fått många e-mail post.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0