Dålig uppdatering.....SRY!

Jaa, jag vet...jättedålig uppdatering på senaste tid! Förlåt.
Jag har bara inte orkat skriva något. Lite saker har ju i alla fall hänt.

Jönköping: I lördags åkte jag, Anne, Arnhild, Niclas och Sarah till Jönköping.
Vi åkte vid nio tiden på morgonen och bröllopet började två. Jag var ju helt
supertrött. Men vi hade kul påväg ner :) Cermonin var ju helt underbart vackert!
Min vän Andrea gifte sig! Känns fortfarande lite galet att hon nu är gift.
Killen, Thomas, som idag är hennes man, sjöng för henne "I do" med Westlife
och då brast det! Jag och Sarah satt och smågrät. Tårarna rann. Så fint.
Maten efteråt var jättegod, efterrätten var också gott. Kvällen var bra och fint.
Men jag började bli vääldigt trött efter ett tag, hade ju suttit i en bil i några timmar...
Så vid nio på kvällen sen gick vi och böt om till vanliga, bekväma kläder och
åkte sedan hem. Väl hemkommen så kände jag att jag var nöjd och glad för brudparet!
Mycket kärlek till dem.

I måndags umgicks jag med min mor och min svägerska. Satte på mig en klänning
och kände mig redo för att gå långt! Vi gick först till Arhem, där jag jobbade förut,
för att hämta min mobilladdare som jag hade glömt. Att gå dit tar heller inte precis
tio minuter. Efter det gick vi ned till Märsta Centrum (Nordea) och det tog lite tid.
Mycket sol där :) Väl därefter gick vi till Steninge badet, via bilvägen!
Ni som bor här och känner till vägarna vet att detta tar tid! Det är rätt långt
att gå. Praktiskt sett så gick vi runt "hela" Märsta haha. Kändes så i alla fall.
Eftersom jag inte riktigt får sola egentligen så höll jag bara mamma och svägerskan
sällskap. Men färg fick jag ändå! :) Så pass mycket att jag brändemig....ganska rejält.
AJ AJ AJ säger jag nu. Har fortfarande ofantligt ont, har till och med fått blosor!
Vilket inte är likt mig. De senaste åren har jag blivit känslig mot sol.
Sedan, efter stranden, åkte vi upp till Eurostop för att handla mat.
På hemvägen lämnade de av mig hos Eurells. Där var jag med Gabriel
och Alex. Mysigt :) Vi såg på film och åt. Först tittade vi på Wild Child och haha
den var rätt bra faktiskt. Rolig var den också. Sen såg vi på 17 again
och den älskade jag!! Skulle kunna se den igen :) Vid två tiden gick
Alex och jag hem. Rar som han är så följde han mig ända vägen till porten.
Han fick då en stor och varm kram utav mig. Världens bästa kompis <3

I tisdags
hämtade jag och mor några släktingar från båten.
Min morbror och hans fru kom, samt min kusins son. De är här nu
och de åker tillbaka till Finland på fredag. Den dagen spenderades hos min
syster i Fituna....kom hem igår...skönt med en egen säng!

Mycket mer har väl inte hänt. Träffade Niclas och Sarah igår, trevlans :)
Nu har jag fått ont i nacken av att skriva detta så ska chilla på fejjan.
Ha det :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0