Fredagen...

Igår var det fredag och igår fyllde jag år. Nu är man hela 17 år.
Jag minns då jag var 10 eller nått och tyckte det var "jättevuxet".
Min gårdag spenderades med Gabriel, Alexander och Niclas.
Jag njöt av att få vara med goda vänner det här året, visst har jag trivts
de andra åren men nu fick jag ändå vara med två av mina bästa vänner.
Att jag fick umgås med Niclas var guld. Han gav mig många goda skratt!
Haha det var så kul. Han är härlig, rolig, livfull och...ja bara skojig helt enkelt :)

Det började med att Gabriel och Alex åkte hit till mig (Gabriel har fått körkort nu)
och vi fikade här lite. Jag fick två filmer+en fotobok av dem (TACK!).
Ca tio i två åkte vi upp till McDonald's för att hämta Niclas då han slutade två.
Vi väntade sedan på att Niclas familj skulle komma upp för de skulle äta tillsammans.
När de kom ville de bjuda mig på mat för att det var min dag. Det värmer ändå inom mig
att de ville det, trots att jag sa att jag hade egna pengar haha. Tack goa Camilla.
När vi var klara satte vi oss i bilen och åkte runt. VI åkte först till Arlanda och sedan hem
till Niclas för att jag behövde gå på toaletten och han skulle hämta pengar,
(som han ändå inte hittade). Därefter skulle vi tanka bilen och sedan far vi till Sigtuna.
Gabriel visade oss runt vid SSHL, hans skola, och det var SÅ FINT! Så stort!
När vi var klara där åkte vi upp till Valsta för Alex och Gabriel ville äta......
Där träffade vi även Mari, hennes kompis och Mirella. När vi väl varit där i
fyrtio min ungefär åkte vi till Willys för att handla lite läsk och choklad.....och sen
hem till Klings (Sara och Anders). Där träffar vi underbara Hope-människor.
Vi dricker läsk, käkar chips, snackar och bara umgås. Soft.
Kvällen avslutade med att jag behövde få prata med Alex så när Gabriel
skjutsade hem oss hoppade jag av där Alex bor. Att få vara med Alex är lycka!
Han är min allra bästa vän, skulle jag faktiskt tro. Han känns som min andra hälft.
Han lyssnar alltid om jag behöver prata och det var precis det han gjorde :)
Så vi var ute, på natten som det alltid brukar bli- natten, och umgicks.
Jag låg i säng vid tjugo över två.....vaknade vid elva ca.

Nu är det så att det egentligen är mediafasta inför Varberg men jag känner att
jag tänker inte vara så hård mot mig själv angående det. Nu ville jag skriva
i bloggen och jag kommer säkert skriva något mer innan vi åker.
Ska dock försöka att inte vara inne på datorn lika mycket som jag brukar, men
varje dag måste jag få komma in på youtube för att lyssna på lovsång :)
Idag blir det stan med Niclas, dock inte förrän senare, typ halv fyra.
Tills dess får vi se vad som händer.......hejdå. Puss.

Kommentarer
Postat av: Alle

Grattis igen samira:) <3

2009-07-11 @ 12:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0