Söndag.

Började med att åka till kyrkan på gudstjänst....och det var ett väldigt
bra möte idag. I lovsången kände jag bara hur mitt hjärta grät men vågade
inte "ta ut allt"....har blivit lite mer feg på sistone, tråkigt. Men mötet var la bra!
Efter det gick några av oss ungdomar till donken, jag var hungrig så behövde
få i mig något. Köpte förresten en plusmeny för första gången i mitt liv!!
Har ett sådant här fint macdonalds glas nu :) glader haha.
Jag, Sarah, Ludvig och Pontus åkte då hem till Ludde istället för att hänga
på donken. Där satt vi först vid datorn och lyssnade på hårda grejer, såsom
August Burns Red, As I Lay Dying, Still Remains osv...och vid sidan om
hade vi en liten tös som hängde med och på oss haha! Oliva! Sötaste som finns :)
Familjen Strands lilla tjej. Jag tror att relationen mellan mig och Oliva har fått
sina framsteg....Jag minns de första gångerna då jag hälsade på henne.
BLYGER!  :) Började nästan gråta och sprang till store bror Sebbe.
Efter ett tag, då menar jag flera månader, när hon insett att "tant Samira"
inte alls bits och är farlig så har hon vågat prata mer med mig.
Idag ville hon t.o.m leka med mig! Jag skulle låtsas prata med henne i tele,
leka troll och allt vad hon kom på. Sedan skulle jag vara en dator (!?) haha.
Då satt hon bakom mig och höll på med håret (inget mig emot, bara skönt)
Ja, hon är väääldigt söt och rar, men envis. I vissa lägen kanske.
Jag får den känslan ibland, men jag älskar henne endå. Hon är liten
och underbar i helhet.


Här är då tjejen jag skrivit om, Oliva.
(Hoppas det är ok med bilden Camilla, säg till annars!)



Medan annat folk är på filmkväll hos Eurells så sitter jag här.
Funderar på att kolla på Changeling som jag lånade av Camilla.
Angelina Jolie spelar ju i huvudrollen och henne tycker vi om ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

hihi, vad kul att Olivia fick vara med här hos dig:) Det är helt ok att du visar henne på bilder, men undvik gärna nakenbilder på henne. (och på mig. hahah)

kram Camilla

2009-07-06 @ 10:21:32
URL: http://mimadeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0