Surprise

Av någon märklig anledning vaknade jag 09:35 och av vana tog jag mobilen
för att kolla klockan....eller något. Precis då, dvs 09:35 fick jag ett sms.
På smset stod det i och för sig bara "Godmorgon!" men det var av Sebbe :)
Jag blev chockad haha och så var jag tvungen att kolla en extra gång eftersom
jag var lite borta. For me it was a surprise. Det jag tycker var lite "coolt" är att exakt i
samma stund som jag vaknade hade jag fått ett sms, bara det att jag inte alls hade
hört något...hm. Jag var så trött men inombords blev jag jätteglad :) för nu är min vän
hemma i Sverige igen!! Han har varit i USA enda sen den 2 juli, men jag såg honom sist
den 28 juni, så exakt en månad sedan. Nu är han dock i Älmhult så han kommer
inte hem förrän på söndag någongång. Ååh vad jag har saknat honom!!
Längtar tills vi träffas och pratar, är så nyfiken på allt han har upplevt.

Aja, det var typ det jag ville skriva, för jag tyckte det var väldans coolt alltså haha.
Vakna 09:35.....i samma stund hade jag fått ett sms 09:35.....jaja kommer fundera på
det där ett tag (om jag känner mig rätt)

Idag ska jag möta upp mamma i Märsta Centrum och sen får vi la se vad som sker =)
Inga planer, inge stress...bara chill och vara spontan! Adjö så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0