"Dubbelinlägg"

Idag var vi i hagaparken med klassen, samt fjärilshuset!
Hade aldrig varit där tidigare så det var roligt att få se det också.
Det var så otroligt fuktigt där fjärilarna höll hus..kändes som utlandet
lite grann. Jag tänkte på Thailand och undrade om det var ungefär
så det känns att vara är borta haha. Tråkigt nog var varken Zanja eller
Lovisa med. Men trevligt var det ändå att umgås med Victoria, Sofie,
Theresa, David och Sara....plus mentorn Nina såklart! :)
Jag tycker verkligen om min klass, sp08b!

Här är två bilder som jag tog idag, har tagit dem med mammas
digitala kamera samt redigerat dem.






Efter Solna resan åkte jag upp till Eurostop för att köpa ytterligare
något till Niclas eftersom jag inte var så nöjd med presenten jag
köpte igår. Haha jag vet, kanske lite onödigt men nu är jag rätt nöjd!
Är helt slut. Känns som att jag ska somna i vilken sekund som helst.

Medan jag slumrar till lite då och då for tankarna omkring....
Jag tänker på dig min vän; Var är du? Hur mår du? Vad händer i livet?
Jag saknar min vän oerhört mycket. Vet inte var mannen håller hus någonstans.
Sist jag träffade honom var i början av maj och jag saknar den där kramen.
Saknar rösten och leendet. Min dyrbara vän! Ingen msn, ingen facebook...
inget nummer. Jag har det gamla nummret men vad hjälper det?
Har även försökt få kontakt med hans bror men han svarar ej mig...
Jag vet inte hur jag ska få tag på honom!! Var är du i mitt liv!?
Saknaden tar allt större plats inom mig.
Jag saknar, jag längtar, jag drömmer, jag tänker... jag älskar.
Ja, jag drömde om dig natten till idag. Vi träffades och vi kramades.
Du gav mig en puss på kinden och jag gensvarade med att pussa dig.
Känslan som omgav mig var annorlunda. Känslan var sig olik.
När jag väl vaknade tyckte jag att något kändes konstigt.
Jag är orolig och känner ett behov av att få veta var han är.
Jag saknar dig verkligen.

Kommentarer
Postat av: Camilla Åberg

Vilka fina bilder, du är ju jätteduktig!! Du är min inspiration :)

2009-06-12 @ 08:02:44
URL: http://camillavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0