:)

Tjatja! Måste bara nämna det att SNART ÄR SKOLAN SLUT!!!
Halleluja! Haha så himla skönt! I sommar ska jag njuta som bara den :)
Hade två prov idag, samhäll och geografi, tror det gick rätt bra ändå.
Har vid det här laget lämnat in alla böcker till bibblan, nu återstår endast
matte boken...men det lämnar jag in nästa vecka.

Vid nio ikväll åkte jag upp till Eurostop för att möta Niclas, han hade jobbat
och meningen var att vi skulle köpa något åt Sebbe som tar studenten
imorgon...men inte hittade vi något heller! Skit. Men jag hade jättekul med
Niclas i alla fall haha. Han får mig alltid att skratta- FANTASTISKT!
Sebbe slutade tio så vi åkte hem med honom, och bara det lilla var också
kul. Gillar faktiskt att umgås med mina killkompisar, de är så sköna :)
Jag tycker det är roligt att Sebbe börjat lyssna på Dead by April haha...
De är så sjukt bra och jag blir jätteglad att han också lyssnar på dem nu.
Hoppas Niclas börjar tycka om dem mer....roligare när man har samma musik
smak. Så imorgon blir det Sebastians student, sedan fika hos honom och därefter
åker vi till Solna för att fira Andrea som också tar studenten. Skillnaden är den att
hennes lilla fest även är ett avskedsfest...den tjejen flyttar ner till Bankeryd och
gifter sig i sommar!!! GALET! :)

Nu ska jag se Skenet bedrar som går på tv4+, älskar det programmet.
Och här är även en låt med Dead by April som heter Trapped.
Lyssna och NJUT!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack för din röst ! :D

2009-06-05 @ 10:34:54
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0