Förlåt!

Vet att jag varit rätt usel på att skriva här i bloggen. Förlåt!
Men jag ska bättra mig, så fort jag får tid och orkar.
Jag har ju jobbat och haft massa andra saker att tänka på
och har därför satt bloggen på "om jag får tid över" lista :)
På fredag är det min sista dag på jobbet, och det ser jag grymt
mycket framemot haha. Sen ska jag bara njuuuuuta av min sommar!
Jag ska sova, äta, vara i solen, umgås MYCKET med vänner, fira
min födelsedag och bara vara......jag. Under den här sommaren
ska jag hämta nya krafter, för att inför hösten orka arbeta i skolan.

Idag jobbade jag till halv fyra, i väntan på att maten ska bli
klar lyssnar jag på musik, är inne på fejjan och chattar med Jossan.
Lite senare ska jag även över till henne :) tjejer har alltid en del att
snacka om haha.  Ni fattar ;) Nej nu ska jag sjunga med Billy Talent!
Ha det bra, ciao.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Sv: Tack :)

2009-06-24 @ 16:49:05
URL: http://victoriaasen.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej... kommer du ihåg mej? ;D massa kärlek

2009-06-25 @ 02:11:32
URL: http://howiroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0