Kommentar-svar

Tydligen kan jag inte svara på en viss persons kommentar,
nämligen Irena! Förstår inte varför men har testat ett antal gånger
men går inte. Synd. Så jag svarar här då :) i hopp om att hon snart läser
detta haha.

Svar: Ja Irena, min sommarledighet...hur firar jag den? JOBB!
Jag ska jobba hela veckan som kommer, men sen är jag fri! :)
Då ska jag bara chilla och umgås med vänner! Se film hela nätterna om
jag så känner för det haha. I juli åker jag ned till Varberg med Hope...
Annars händer det inte så mycket mer..... :)

Irena, här får du ett eget inlägg som endast är för dig haha.
Det är så kul att du tittar in här ibland, och kul att du får INBLICK hem!
Jag har deadline den 29 så snart kommer det ut något från mig igen :-)
Saknar dig jättemycket också :) hm.... var ett bra tag sen man såg dig.
Vad är det? Typ två år kanske?
Ska bli kul att få träffa dig någondag...
när det nu än blir haha. Ha det bäst och hälsa din man! Puss.

Kommentarer
Postat av: Irena

Hej samira! Jag känner mig hedrad att få eget inlägg på din blogg. inte illa hihi. Ja vi kommer upp till märsta runt den 25ejuli. kanske man ser dig där?! Kram i massor

2009-06-21 @ 13:20:46
URL: http://www.derki.se
Postat av: Angelica

tyvärr så är jag ju i borlänge och festar loss då så en annan gång kanske ;)<3

2009-06-23 @ 11:48:53
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0