Michael Jackson <3

Rest in peace..<3
Nej asså jag är så ledsen! Kalla mig töntig och eller nörd men Michael
har alltid betytt något mig. Ända sedan barndomen har hans musik funnits
i mitt liv och jag har liksom växt upp med hans låtar. Känns så galet att han
är död. Det går riktigt inte in i mig. Han finns inte mer! Åh jag vill typ ha alla
hans album nu bara för det :( vill lyssna på hans musik och INGET annat!
Usch att sådant här sker.. tydligen hade han fått hjärtstillestånd....

Aja här lägger jag ut några bra låtar med mannen :)


Smooth Criminal


They don't care about us
 

Billie Jean


You are not alone 

Kommentarer
Postat av: emma

sv. tack samira!! :)<3



det är fortfarande rätt ofattbart :/ och du är inte töntig eller något! hur många har inte samma känslor som du nu? :)

satt uppe på msn med en kompis den natten det hända, han är så stort fan. man blir helt knäckt av det. borde inte få hända som du skrev

<3

2009-06-27 @ 14:18:59
URL: http://emmadowntown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0