Midsommar!

Hejhej :) Börjar med att önska er en fin midsommar!
Typiskt dock att det alltid ska vara regn när det är midsommar
här i sverige. Men där jag är, dvs i Fituna utanför Nynäshamn, är det sol!
Jag är hos min syster, kom hit igår och åker hem på söndag skulle jag
tro. Det är inte så ofta som jag träffar henne så det är skönt att få
se henne :) samt hennes barn <3 jag älskar dem.

Nu snart är det dags för midsommarmiddag, vilket ska bli SÅ gott =D
Haha ja, älskar man mat så gör man det! Det blir lax, räkor, ägg, färska
potatisar, korv, kött, köttllar och meeer :D Jag ska ÄTA haha!
Senare blir det tårta och godis :) gottgott.

Måste bara notera det att jag verkligen saknar vissa vänner!
Fy sjutton vad jag tänker på dem. Niclas, Gabriel, Sebbe, Ida, Alex,
Ja, det är nog mest dem. Kommer ta ytterligare en vecka innan jag träffar
några av dem. Niclas och Sebbe träffar jag i alla fall nästa lördag eftersom
vi då ska ner till Jönköping på bröllop! Vår underbara vän Andrea gifter sig!
Saknar och tänker mycket. Vänner är bland det bästa som finns <3

Kommentarer
Postat av: angelica

här har det varit soool iaf ;)

Glad midsommar <3

2009-06-19 @ 21:03:03
URL: http://hheartbeat.blogg.se/
Postat av: Irena

Hej Samira! Glad midsommar eller vad säger man. hihi. Hur ska du fira sommarledighet? Kram Irena

2009-06-20 @ 23:52:30
URL: http://www.derki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0