Borta bra men hemma bäst?

Är hemma igen...trött och....halvt borta, haha!
Resan till Älmhult har varit roligt, åker gärna ned igen.
Jag gillade Småland, trots att skog var det mesta jag såg...

Okej, så här var det att vi stannade i Värnamo för att käka och byta om på en toalett.
Det gick bra...tills jag upptäckte att mina strumpbyxor var lite sönder (skit!)
Men det var inte så mycket, så det funkade. Vi sätter oss i bilen,
mätta och belåtna...samt en aning nervösa :) Kör en bit....
men sen.. hamnar vi i Alvesta Kommun.. (!?) WHAT!
Vi åkte vilse och var tvungna att åka till/mot Växsjö...och sedan mot Malmö
för att kunna åka dit vi ville, dvs ÄLMHULT! Vi hade ca fem MIL framför oss...
och bröllopet började två, klockan var ungefär halv två...(jag var nervös)
Rebecca och jag tänkte på samma sak, vi skulle be! Lägga det i Guds händer.
Så vi bad, litade på Gud att vi inte skulle missa hela vigseln....klockan hann bli två.
Vi satt i bilen och körde fortare än vad man fick...ca kvart över två var vi framme.
Alla var redan där och prästen talade... PUH!
Det enda vi missat var ingången och halva talet.
Så vi fick se kyssen (det jag absolut inte ville missa!) och utgången :)
SÅ VACKRA! Allihop! Anna med sin fina vita klänning, Jonathan, som gått ned i vikt,
med sin fina kostym. Brudtärnorna hade jättefina klänningar och allt var bara så fint.
Jag höll på fälla några lyckotårar men ack så jag behöll dem!
Efterfesten var bra :) JÄTTEGOD MAT! Mumma säger jag! Fantastiskt!

Åh alltså, jag vet inte vad jag ska skriva..det hela var så bra och vackert!
Fick mig att börja tänka på mitt framtida bröllop...så mycket som måste fixas!
Jag är nyfiken på vem jag ska gifta mig med.
För några dagar sedan började tänka på kärlek och framtid.
Var osäker på om det fanns någon där ute, "den rätte" som alla pratar om.
Tänkte; "Finns den äkta kärleken där ute?" Men när jag ser på Jonathan och Anna
så blir jag allt mer säker på att det finns någon där ute..någonstans :)
När jag ser dessa två personer blir jag säker på att äkta kärlek existerar!

Nej nu känner jag att jag måste sova :) Kanske lägger upp en bild på brudparet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0