"Det här var Veckans!"

Idag är Samira glad, mycket glad! :) Känner att jag börjar rycka upp mig.
Började med att jag kom till skolan, möttes av två underbara klasskamrater.
Nämligen Sofie och Sara (puss på er), det var kul att se dem.
Sen kom Sebbe förbi och då blev jag mycket glad, igen. Haha.
Det är så att den grabben har varit borta hela veckan, från förra söndagen.
Med klassen åkte de till Rom och nu råkade bli så att jag råkade sakna honom.
Det var jättetrevligt att få se han igen, trots att det tydligen bara var fyra dagar han var borta.

Mina lektioner har endast bestått av två timmar samhäll, lunch, två timmar historia.
Det tycker jag låter sjukt nice! Klockan tre var jag och Theresa på en lite uppvisning.
"High School Musical", det vill säga, att de hade en egen liten skol musikal :)
Jag höll på dö av garv! Så himla bra, helt perfekt med andra ord!!
Fick ont i magen för att jag skratta så mycket. Sebbe var ju skön!
Hahah ni skulle ha sett honom, hjääälp, så duktig! Tycker jag i alla fall.
Dock gillar jag inte riktigt när han har backslick (blä) men alla var så bra!
Då menar jag alla också :) "Det här var Veckans!" brast jag till Seb efteråt.
Eller brast och brast.. jag sa så i alla fall, med ett stort leende på läpparna!
Alex, åh min älskade bror Alex var också med.
Fast han spelade mest på gitarren, men han är bäst på gitarr ;)
Ja.. jag vet inte hur jag ska beskriva den här showen,
mer än att den var HELT UNDERBAR!!!

Jag känner sådan glädje just nu, trots att jag är smått irriterad på en vän.
Men ack! att jag skall låta det döda mitt glada jag just nu :)
Längtar tills ikväll då jag åker till kyrkan, och får träffa Gabriel m.m.
Men nu ska jag bara sjunnga lite kärlekssånger till Gud (lovsång)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Camilla S.

skönt att du är glad igen, vännen:)

Det var så kul att träffa dig ikväll! Du är en sån mysig tjej.

kramar till dig!

Camilla

2009-03-28 @ 00:24:48
URL: http://mimadeta.blogg.se/
Postat av: anci

SV: Jag meed :) <3

2009-03-28 @ 08:19:57
URL: http://ancxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0