En tråkig måndag.

USCH! Vilken jobbigt dag det har varit! Började med matematik 08:15.
Sen har jag haft ont i magen hela dagen, gått runt där i smärta...
och avslutade dagen med två timmars spanska lektion! Kul? Jomenvisst...
Jag var rätt nära på att skolka från den lektionen. Pallar verkligen inte med spanska.
Så den här måndagen har varit rätt tråkig...

Något glatt med denna dag; NICLAS HAR COMVIQ!
Och jag har smsat honom heeela dagen :) skoj! Jag saknar honom nu...
Jag skulle i princip kunna göra vad som helst med honom och har kul!
Spelar ingen roll om vi sitter på en soptipp, eller om vi bara degar i en soffa.
Det är kul att umgås med killen. En glad människa med lite humörsvängningar ;)
Ska nu strax ringa honom, för han skulle visst förklara en sak för mig.

Resten av dagen går antagligen åt data, plugg och....hm? Läsa en bok?
Måste i alla fall skriva klart mitt tal och plugga inför samhällsrpovet vi har på fredag.
Ska gitta nu... inte från datorn, än. Men från bloggen. Ha det bra! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0