God dagens!

Här sitter jag just nu och lyssnar på...ska vi se, Eminem var det nyss
men nu är det Foo Fighters "Come alive" skit bra! Lyssa på den.

Min dag har varit rätt lugn, helt okej :) Hade två timmar matte på morgonen.
Det var ändå ganska kul för jag och Zanja fick hjäkp av Henrik (tack!!)
Han är så bra på matematik tycker jag, rolig är han också!
Därefter hade vi två timmar svenska, lunch och slutade dagen med gympa.
Fick en boll i huvudet, på fotbollen halkade jag med mina strumpor
så jag föll ned på golvet....nu har jag huuvdvärk! Jag är så klantig!
Känner mig som Bella Swan (från Twilight). Hon är också klumpig.
Ni som läst böckerna förstår precis vad jag menar, haha.

Tänker inte gå in specifikt hur mitt tillstånd annars ser ut, hur jag mår.
För det kan bli en hel bok....eller inte ens täcka en A4 papper.
För jag är som ett frågetecken. Vet inte hur jag mår. Vet inte hur jag känner.
Känner ingenting. Känns som jag är känslolös.

För drygt en halvtimma sedan kände jag för att vara lite ego,
och ta bilder på mig själv för att jag hittade en mössa här hemma
som jag gillar. Passar inte riktigt i mössor eller liknande,
men denna gillar jag! Och så blev det att ta fram mobilen....

Här bjuder jag på en bild. (Min näsa ser stor ut här, ser jag nu)


Kommentarer
Postat av: anci

Den mössan passar fint på dig :)

2009-03-18 @ 17:08:06
URL: http://ancxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0